Een leskaart aankopen voor De Yogazolder doe je via de reservatie app Momoyoga of via de MOMOYOGA website.
Op de pc of website: https://momoyoga.com/de-yogazolder-brugge/ of momoyoga.com/de-yogazolder-brugge/register/
Maak een log in met je e-mailadres en maak een wachtwoord.
Je ontvangt van ons een welkomstmail met een link voor activatie van je login.
Download de momoyoga app op je smartphone.
Voor Apple: https://apps.apple.com/app/momoyoga/id1233882505
Voor Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.momostudio.momoyoga
Zoek naar 'De Yogazolder Brugge'
Ga naar https://momoyoga.com/de-yogazolder-brugge of open de momoyoga app op je mobieltje en log in
Selecteer de gewenste les,
selecteer de knop "nu boeken",
ga naar mijn account,
product toevoegen, daar zie je de tarieven,
kies een kaart,
druk op "koop nu",
selecteer de betaalmethode,
selecteer de knop "bevestig en betaal"
Kun je niet meer reserveren?
Wanneer het niet meer mogelijk is om lessen te boeken, dan heb je vermoedelijk je maximum aantal beurten van de kaart opgebruikt.
Wat als de les volboekt is?
Wanneer de les vol zit, dan wordt je op een wachtlijst gezet.
Je krijgt automatisch bericht als er toch weer een plek vrijkomt, doordat iemand anders zijn les geannuleerd heeft.
Een les annuleren.
Ga in de app naar jouw geboekte les en klik op ‘uitschrijven’.
Gratis uitschrijven en een les annuleren kan tot ten laatste drie uur tevoren.
Het tegoed wordt dan automatisch terug op je account geplaatst.
Afmelden gaat enkel nog via momoyoga en dus niet per mail, app of via de docent.
Als je zeker niet naar de les kunt komen meld je dan ook echt op tijd af.
Dit betekent dat er een plek vrijkomt voor iemand anders, die misschien op de wachtlijst staat.
Kom je niet naar de les en heb je deze niet tijdig geannuleerd?
Dan geldt dat als een gemiste les die komt te vervallen e deze les kun je niet inhalen.
Als een les door de lesgevers of de studio wordt geannuleerd en je hebt reeds die les gereserveerd, dan wordt het tegoed automatisch terug op je account geplaatst.
Zelf bijhouden welke lessen je al in het verleden geboekt hebt en welke lessen je gaat volgen in de toekomst.
Het is mogelijk om in momoyoga al je boekingen en lessen in het verleden en toekomst terug te vinden
Als je op je eigen yogi account klikt en dan vervolgens mijn boekingen en bestellingen selecteert, dan wordt deze informatie zichtbaar
Als je een factuur nodig hebt, kan je die zelf uitprinten op je account pagina.