Op je mobiele telefoon gebruik je de APP Momoyoga en niet de webpagina.
Op je pc gebruik je de webversie - pagina Reserveren
Open de pagina Reserveren
Maak een log in met je e-mailadres en maak een wachtwoord.
Je ontvangt van ons een welkomstmail.
Volg de link van de mail en activeer je login.
Selecteer de gewenste les,
selecteer de knop "nu boeken",
ga naar mijn account,
product toevoegen, daar zie je de tarieven,
kies een kaart,
druk op "koop nu",
selecteer de betaalmethode,
selecteer de knop "bevestig en betaal"
download de APP Momoyoga en zoek naar 'De Yogazolder Brugge'
Nieuw
Je kan 1 gast meebrengen zonder voor die persoon een account aan te maken. Er gaan dan 2 beurten van jouw kaart af.
Je kan volgens je beurtenkaart opeenvolgende lessen aanvinken.
Kun je niet meer reserveren?
Je kan een les reserveren tot 1 uur voor de start.
Je hebt vermoedelijk je beurten van de kaart opgebruikt en je dient een nieuwe beurtenkaart aan te kopen.
Wat als de les volboekt is?
Wanneer de les vol zit, word je op een wachtlijst gezet.
Je krijgt bericht als er een plek vrijkomt.
Een les annuleren.
Ga in de app naar jouw geboekte les en klik op ‘uitschrijven’.
Gratis uitschrijven kan tot zes uur tevoren. Het tegoed wordt terug op je account geplaatst.
Uitschrijven gaat via momoyoga en niet per mail, sms of de docent.
Als je zeker niet naar de les kunt komen meld je dan ook echt op tijd af.
Dit betekent dat er een plek vrijkomt voor iemand anders, die misschien op de wachtlijst staat.
Kom je niet naar de les en heb je deze niet tijdig geannuleerd?
Dan geldt dat als een gemiste les en is er geen restitutie.
Als een les door de lesgevers of de studio wordt geannuleerd en je hebt die les gereserveerd, dan wordt het tegoed op je account geplaatst.
Zelf bijhouden.
Het is mogelijk om in momoyoga al je boekingen en lessen in het verleden en toekomst terug te vinden.
Klik account - mijn boekingen en bestellingen.
Een factuur kan je zelf uitprinten om terugbetaling via het ziekenfonds te verkrijgen.